شرکت های زیرمجموعه

شرکت پاسخ

این شرکت که یکی از زیر مجموعه های شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در گروه هلدینگ خوارزمی می باشد و به عنوان بازوری اجرایی این هلدینگ در زمینه موضوعات خدمات انبارداری ، خدمات تولید و خدمات تعمیرات تخصصی تجهیزات رایانه ای و همچنین انواع تجهیزات بانکی شروع به فعالیت نموده است.

این شرکت از تیر ماه سال 90 در قالب یکی از معاونت های شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در شهرک صنعتی مامونیه مستقر و در محل استیجاری فعالیت خود را شروع و همزمان با شروع فعالیت ، نسبت به خرید زمین و ساخت ساختمان و سوله تولیدی اقدام نمودهاست.

با اتمام پروژه ساخت کارخانه ، شرکت در دی ماه 1391 با حضور جمعی از مقامات استانی و کشوری و همچنین با حضور مدیران ارشد بانکی کشور افتتاح و شرکت پدید آوران سخت افزار خوارزمی (پاسخ) رسما در قالب شرکت مستقل راه اندازی و تاکنون مشغول به فعالیت می باشد.

اهم حوزه های فعالیت و توانمندی های شرکت:                                          

تولید ATM ، ماشین های خود دریافت ، سایر محصولات بانکی و تجهیزات IT

فروش محصولات رایانه ای ، ماشین های اداری و تجهیزات بانکی

تعمیرات انواع ماشین های اداری  و ماژول های انواع خودپرداز رایج در سراسر کشور

خدمات سرویس نگهداری و پشتیبانی انواع ماشین های اداری

خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

خدمات حمل ( به صورت ارسال و دریافت روزانه تجهیزات به تمام نقاط کشور)

خدمات نصب و راه اندازی شبکه و دوربین های مدار بسته اولیه

خدمات انبار داری

آموزش

چهار حوزه اصلی که شرکت در آنها فعالیت دارد به شرح زیر است:

  • حوزه تولید
  • حوزه فروش محصول
  • حوزه خدمات تعمیراتی و خدمات پس از فروش
  • حوزه آموزش

 

حوزه تولید:

  • این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه نیروی انسانی متخصص خود در زمینه تجهیزات بانکی مانند دستگاه های خود پرداز (ATM) ، کیوسک بانکی ، چک پذیر ، خودپرداز سیار ، بانک سیار و ... ، فضای مکفی مختص تولید تجهیزات حساس رایانه ای و بانکی ، ساختار دینامیک بخش تولید و همچنین مجوزهای قانونی اخذ شده از وزارت صنعت معدن و تجارت ، آمادگی تولید و مونتاژ تجهیزات مرتبط با صنعت IT و تجهیزات مشابه در قالبهای CKD و  SKD ، حسب سفارشات سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به هرمیزان و تعداد را دارد.
  • شایان ذکر است امکان تولید و مونتاژ در داخل کشور شامل مزایای فراوان است که می توان به استفاده از ظزفیتهای فنی داخل کشور ، کاهش قیمت تمام شده محصول با استفاده از معافیت های قانونی و گمرکی و... اشاره کرد.

 

حوزه فروش محصول:

  • با توجه به پتانسیل دانش فنی و سایر ظرفیت های بالقوه موجود ، این شرکت آمادگی فروش انواع دستگاه ها و تجهیزات رایانه ای ، تجهیزات بانکی و انواع ماشین های اداری به همراه لوازم مصرفی آنها را دارا می باشد.
  • شایان ذکر است پتانسیل های موجود این شرکت شامل فضای انبارداری استاندارد و مکفی جهت نگهداری کالاها و محصولات و مواد اولیه ، امکان تولید ، دانش فنی ، مکانیزمهای کنترل کیفیت ، خدمات تعمیراتی و خدمات پس از فروش و ... همگی همسو با موضوع فروش بوده و این امر موجب ایجاد مزیت رقابتی در هنگام فروش هر کالایی خواهد بود.

 

حوزه خدمات تعمیراتی و خدمات پس از فروش:

  • بخش تعمیرات این شرکت با اختصاص بیش از 300 متر مربع فضای کارگاهی و مجموعا با ظرفیت بیش از 1700 تجهیز در ماه ، شامل انواع UPS ، انواع مانیتورهای LCD ، انواع چاپگرهای لیزری ، انواع چاپگرهای سوزنی ، ماژولهای انواع خودپرداز رایج در کشور و... آمادگی دارد در زمینه تعمیرو همچنین خدمات پس از فروش اعم از انجام در محل مشتریان و یا انجام در محل بخش تعمیرات شرکت اقدام نماید.
  • شایان ذکر است با عنایت به وجود سازوکار شبکه حمل و نقل و ارسال مراسلات در این شرکت ، امکان ارسال و تحویل درب به درب تجهیزات تعمیر شده از محل کارخانه تا محل مشتریان و بالعکس در سراسر کشور وجود دارد.

 

حوزه آموزش:

  • با توحه به بکارگیری پرسنل متخصص با سوابق چندین ساله در حوزه تولید ، تعمیرات و نگهداری انواع ماشین های اداری و بانکی ، این شرکت آمادگی برگزاری دوره های آموزش تخصصی در حوزه های ATM (انواع خودپرداز بانکی) ، شبکه (Active & Passive) ، اپراتوری رایانه ، تعمیرات مقدماتی و پیشرفته انواع ماشین های اداری و بانکی را دارا می باشد.

 

تاییدیه ها و گواهینامه های اخذ شده :

  • جواز تاسیس و پروانه بهره برداری تولید از سازمان صنعت و معدن استان مرکزی
  • کسب رتبه برتر از میان شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مامونیه و دریافت لوح تقدیر از کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی
  • گواهینامه نحقیق و توسعه از سازمان صنعت و معدن استان مرکزی
  • استقرار نظام کیفیت و دریافت گواهینامه ISO

مدیریت جامع فلسفه مدیریتی است که هدف آن به کارگیری تمامی منابع سازمان از جمله کارکنان ، به عنوان موثرترین عامل دستیابی به اهداف شرکت تعریف و تعیین میگردد. تمرکز اصلی نظام کیفیت بر افزایش رضایت مندی مشتری است. لذا به هدف گذاری برای استقرار این نظام توسط مدیریت شرکت ، برنامه ریزی و شناسایی و استقرار کلیه پیشنیازها در تامین رضایت مندی مشتریان و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف سخت افزاری و نرم افزاری و اجرای تکنیک مدیریتی چیدمان درون سازمانی شامل S5  و فرهنگ سازی شامل تعریف و نهادینه کردن کلیه فاکتورهای لازم در بخش منابع انسانی ، در کلیه بخش های شرکت برای افزایش تعهد و وجدان کاری اجرا گردید. با موفقیت در این مسیر شرکت پاسخ توانست کلیه نیازهای ممیزی را تامین و گواهینامه های کیفیت شامل 45001 ISO مدیریت ایمنی و بهداشت 9001 ISO مدیریت استاندارد و کیفیت  14001   ISO مدیریت زیست محیطی از موسسه بین المللی TUV اخذ نماید.